tiistai 28. tammikuuta 2014

Oh..

Heippa.

Tunnistaakohan kukaan enään edes että kuka täällä kirjottelee ja mitä? Sen verran pitkä tauko tässä ollut. Pahoittelen sitä siis enemmän kuin paljon, mutta noi ongelmat meidän netin kanssa tuntuu vaan lisääntyvän sen sijaan että helpottaisi, joten sen takia ei täältä päästä ole juurikaan musta mitään kuulunut. Postausintoa on pariinkin otteeseen ollut vaikka muille jakaa, mutta sitten muistaa sen ettei nettiä ole ja se onkin jäänyt siihen.

Noh, anyways. Täällä menee hyvin, työt rupee sujumaan jo aika luonnostaan ja työkavereihin on tullut tutustuttua paremmin. Oikeestaan alussa kaikki puhu siitä että meijän shoppiin pääsee töihin vaan jos on hullu, ja että menokin on sen mukasta. :-D Aluksi en sitä uskonut, koska vaikka itse oonkin vähän sekopää niin en sitä juuri ns. ulkopuolisille ihmisille näytä. Nyt kun oon ollut töissä kohta pari kuukautta niin en voi kun samaistua tohon lauseeseen! Tosin se on vaan positiivista. Tykkään mun työstä ja varsinkin mun työkavereista niin paljon etten tiennyt että se on edes mahdollista. Vaikka olisikin vähän huonompi päivä töihin mentäessä niin kyllä siellä ollessa aika äkkiä piristyy.

Oikeastaan se on vähänkuin toinen perhe nykyään. Tuntuu hassulta enkä ikinä ajatellut noiden sanojen tulevan mun suusta, (oon aina ihmetellyt että miten kukaan voi sanoa randomeista ihmisistä koostuvaa porukkaa perheekseen ellei se ole se "oikea" perhe) mutta tuolla ollessa oon kyllä oppinut että se on mahdollista. En kyllä valita! On ihan kiva että vaikka se oma perhe onkin Suomessa ja ei aina ehdi vaihtaa kuulumisia niin silti ei tarvitse tuntea oloansa yksinäiseksi. Jos oikein olen ymmärtänyt niin Annikalla on omassa shopissaan sama.

Ja Annikasta puheen ollen, en valita myöskään tästä meidän asumisjärjestelystä niin tippaakaan! Yllätyksiä ei oo tullut, tiedettiin ennen muuttoa jo miten asiat on ja ajateltiin kaikki asiat realistisesti- niin positiiviset kuin negatiivisetkin. Siksi oon vaan iloinen kun voin sanoa että mun mielestä meidän välinen suhde ei ainakaan ole (mun mielestä ainakaan haha!) muuttunut tippaakaan, ja ihan yhtä hyvä ja pöljä ystävä tuo toinen on vaikka ollaankin nyt yhdessä asuttu ja aikaa vietetty keskenään enemmän kuin tarpeeksi! :-)

Huomasin myös että nyt vihdoin kun tänne pääsin kirjoittelemaan niin tätä tekstiä vaan tulee ja tulee vaikka aikamoista sillisalaattia onkin. Tämmöistä yleistä höpinää mutta se nyt on mulle melko luontaista vaan puhella kaikkea randomia ja sekalaista. Ajattelin nyt kuitenkin katkaista tän ajatuksen ettei tästä tule taas liian pitkää kun mulla ei juuri kuvia ole tarjota. Halusin vaan tulla tänne heittämään jonkinmoiset kuulumiset ja selitellä tätä liian pitkää taukoa taas.

Toivottavasti kaikilla on siellä edelleen kaikki hyvin, koska täällä ainakin on! Toivon että saataisiin edes joku järjestely tähän nettiin nyt että saisi tännekin jotain kirjoiteltua, tai sitten pitää vain koittaa tulla postailemaan näiden julkisten nettien kautta vähän ahkerammin. Katsellaan mitä tapahtuu. Nyt meen taas kotiin ja katoan tästä sivistyneestä maailmasta netin puutteessa, joten seuraavaan kertaan! :-)

ps. tajusin myös että en oo uuden vuoden jälkeen tänne mitään laittanut joten vaikka nyt onkin melkein helmikuu niin ehkei ole myöhästä sanoa että hyvää uuttavuotta teille kaikille ja toivottavasti tästä tulee mahtava vuosi! <3

xx, Wilma

5 kommenttia:

  1. Missin u and naks! We must talk more my dear
    ♥: kade

    VastaaPoista
  2. Musta on tosi kiva kuulla että teillä menee siellä niin hyvin :-)

    VastaaPoista
  3. Höh, kuvia ootellaan :) puuusut

    VastaaPoista
  4. Woop woop go gurl go gurl wipaaa

    VastaaPoista